Szko豉 Podstawowa w 安ierczowie
.
Kontakt
cytaty
X-Steel - Wait


Ciekawe linki



E-podr璚zniki



Znajd nas na fb



Obiady



Zasady pracy zdalnej
Od 26X do 8XI 2020 r. zawieszone s zaj璚ia w formie stcjonarnej dla klas IV-VIII. Uczniowie i nauczyciele tych瞠 klas przechodz na tryb zdalny. Oto zasady dotycz帷e organizacji nauki zdalnej w naszej szkole.
 
 
Zasady realizacji zaj耩 zdalnych:
1. Zaj璚ia zdalne odbywaj si zgodnie z dotychczasowym tygodniowym planem nauczania.
2. W formie zdalnej realizowane s równie wszystkie inne zaj璚ia pozalekcyjne (zgodnie z dotychczasowym planem stacjonarnym).
3. Udzia uczniów w zaj璚iach zdalnych jest obowi您kowy.
4. Lekcja w formie zdalnej trwa 30 minut. Pozosta造 czas, tj. 15 minut + czas planowanej przerwy uczniowie mog przeznaczy na odpoczynek, posi貫k czy przygotowanie si do kolejnej lekcji. Nauczyciele dbaj o równomierne obci捫enie ucznia prac przed monitorem poprzez naprzemienne korzystanie z podr璚znika i komputera.
5. Lekcja online odbywa si za po鈔ednictwem platformy Teams w programie Microsoft Office 365 z wykorzystaniem wideokonferencji. Ka盥y ucze ma obowi您ek posiadania konta na platformie Teams.
6. Uczniowie systematycznie odbieraj informacje zamieszczone przez nauczycieli, w tym wychowawc.
7. Rozmowy indywidualne i odpytywania przeprowadzane s przy w陰czonej kamerze ucznia i nauczyciela.
8. Nauczyciele udost瘼niaj materia造 dydaktyczne uczniom w module „zadania” na platformie TEAMS.
9. Uczniowie terminowo odsy豉j do nauczycieli wykonane zadania.
10. W sytuacji braku mo磧iwo軼i uczestniczenia w zaj璚iach online zgodnie z planem zaj耩 lekcyjnych, uczniowie s zobowi您ani wykona zadania zlecone w tym czasie przez nauczycieli.
11. Praca uczniów w trakcie zaj耩 zdalnych b璠zie oceniana. Ocenie podlegaj wszystkie aktywno軼i ucznia na zaj璚iach oraz realizowane w ramach nauki w豉snej. Sposób weryfikacji wiedzy i oceny pracy ucznia zale篡 od wymaga nauczyciela okre郵onych w Przedmiotowych Zasadach Oceniania.
12. Oceny uzyskane do czasu realizacji nauczania zdalnego oraz w czasie pracy zdalnej i po jej zako鎍zeniu stanowi podstaw klasyfikowania i promowania uczniów.
13. Zachowanie si podczas zaj耩 prowadzonych online:
a. zaj璚ia online oraz rozmow zawsze pierwszy rozpoczyna i ko鎍zy nauczyciel.
b. ucze, który chce w陰czy si do rozmowy, oczekuje na zgod nauczyciela, nast瘼nie w陰cza mikrofon. Po zako鎍zonej wypowiedzi wycisza mikrofon (to pozwoli unikn望 zb璠nego szumu i zakócenia lekcji).
c. uczniom nie wolno wy陰cza mikrofonów innym uczestnikom rozmowy lub wideolekcji i robi zdj耩 uczestnikom spotkania.
d. na platformie uczniowie przechowuj, udost瘼niaj i tworz jedynie pliki potrzebne na lekcji, podczas zaj耩 uruchamiaj tylko pliki, programy i strony internetowe polecane przez nauczyciela.
e. uczniowie nie mog nikogo obra瘸, o鄉iesza, wzbudza niepokoju i innych negatywnych emocji.
f. login i has這 do logowania si na platformie ucze przechowuje w bezpiecznym miejscu i nie udost瘼nia ich innym.
 
Z powa瘸niem Dyrektor Szko造
Dorota Przybylska
 
admin dnia pa寮ziernik 28 2020 10:32:42 · Drukuj
 
Logowanie
Nazwa U篡tkownika

Has這



Nie jeste jeszcze naszym U篡tkownikiem?
Kilknij TUTAJ 瞠by si zarejestrowa.

Zapomniane has這?
Wy郵emy nowe, kliknij TUTAJ.
Wyprawka do pobrania



Zapisy do klasy I





Wychowanie dzieci

Bierzemy udzia
Tytu strony










Powered by PHP-Fusion copyright © 2003-2006 by Nick Jones.
Released as free software under the terms of the GNU/GPL license.


Za堯 : W豉sne Darmowe Forum | laptopokazja.pl | W豉sn Stron Internetow | Zg這 nadu篡cie